Sidor

måndag 16 mars 2015

Mini 5 veckor

Då var det måndag igen. Och Mini har gått 5 veckor...Om cirka 30 dagar ska hennes bebisar komma. Spännande så jag tror jag spricker. Hon äter och växer. Vilar ju hon väldigt mycket men hon har ändå väldigt mycket spring i benen. Lite för mycket enligt mig. Speciellt när hon springer och busar med Lillan och tar sina hopp upp i luften. Fast hoppen är inte alls så som dom var tidigare. Nu när hon hoppar ner från bordet så kommer det ett ljud från henne. Tror att det känns att hon går upp i vikt.....
Denna veckan står vågen på 4650g och under veckan har hon gått upp med 125g, sammanlagt nu 419g.

Kollar ju bakåt lite på hur hennes mamma, Lillan alltså var när hon hade gått 5 veckor. Jag själv tycker det är kul, dessutom så tycker jag iallafall att jag får lite hum om det. Är du intresserad kan du klicka HÄR så kommer du till där det står om Lillan. Tycker inte att Mini har någon kula till mage utan den är som Lillans faktiskt. Lite överallt jäser den ut. Bilderna är tagna i morse.





 
 
 
Lillan och Mini gör reklam för den nya sorten puffar jag har sytt idag. Just denna är inte till salu då det är meningen att tjejerna ska ha den. Därför också ni kan se dom i bädden. Här har jag inte dragit upp kanterna utan låtit hela bädden bre ut sig. Och det gillade dom. Som ni kan se så får dom båda plats i den om dom vill.
 
 



1 kommentar:

  1. Det där skulle Totsi gilla när kanterna är nere. Söta Mini. Det är så roligt att se bilder på henne nu när hon är äldre för nu syns hennes paddfläckar så bra...

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck