Sidor

fredag 13 mars 2015

Födelsedagspresent

Idag fick jag min födelsedagspresent från Benny. Visserligen 5 dagar i förväg men jag är inte så ledsen för det. Han sa att jag fyllde ju "nästan" jämt :) Och det blev ingen BMW som jag trodde att han tittade på och ville ha utan en Mercedes. Lite extra glad blev jag då för jag har verkligen tröttnat på allt vad BMW heter. Och denna är störtskön att köra och sitta i. Så nu kan jag börja planera in lite besök när jag har en bil som fungerar. Nästa projekt nu är att få den andra bilen såld....behövs inte 2 bilar liksom.

Mini äter och växer. Och så växer hon lite till. Magen syns alltså tydligt på henne nu. Och då är det 5 veckor först på måndag. Gissa om jag är nyfiken på vad hon har i magen. Så spännande att gå och vänta smått igen. Eventuellt så kommer jag ju att åka på utställningen i Vårgårda i slutet av april och Lena påminde mig lite om att jag då kunde ställa kull i Sverak. Men isåfall så måste jag ju få dit mina kattungeköpare också på något sätt så att dom vill ställa. För i Sverak måste dom vara 4 månader för att ställas som kull. Får se hur allt blir framöver med det.





1 kommentar:

  1. Åååå äntligen en bil som fungerar. Grattis i förskott. OM det blir katt till mig så är ju Vårgårda inga problem. Nära och bra.....

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck