Sidor

onsdag 25 februari 2015

S*Palace&Main´s Hobnob

S*Palace&Main´s Hobnob kallas hemma för Humlan. Om ni kommer ihåg så var jag hemma hos Lena häromdagen och fotade hennes katter. Och jag fick ju till en bild som jag blev grymt nöjd med. Nu har Lena anmält bilden med Humlan i en fototävling. Och då raggar jag nu alltså röster för denna bilden. Inte bara för att bilden blev bra, utan även för att den är en vacker britt på alla sätt och vis. Så kom igen och rösta. Med tanke på hur många som läser min blogg varje dag så bör det komma in minst 50 röster idag. Kommer att gå in och kolla.....bara så ni vet. Bilden sattes in igår och fram till nu är det 14 röster....Så visa att vi kan :) Länken till sidan där ni ska rösta är


http://www.brittsallskapet.se/fototavling

S*Palace&Main´s Hobnob
Uppfödare: Terese Ståhlnacke
Ägare: Lena Lindsten
Foto: Lotta Wallin
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck