Sidor

lördag 7 februari 2015

Mini löper

Då tar vi det från början och så får vi hoppas på att få det rätt denna gången. Har meddelat Ems husse och matte och imorgon åker hon ut på vift igen. Igår skrev jag ju att hon var på mig som ett plåster och var extra gosig. Hon pratade lite väl mycket, det läst nästan som att hon var på väg in i löp. Och på kvällen så misstänkte jag att hon var det. Sent natten som var började hon gå omkring och vanka och prata. Vet inte hur många gånger jag försökte få henne tyst. Idag har hon sovit hela dagen, var väl tvungen att ta igen timmarna hon var vaken. När hon vaknade för en stund sedan talade hon om för mig...klart och tydligt...och högt...vad hon tyckte om mig. Jupp.....det lilla kräket löper igen (skrivet med kärlek) Så imorgon åker vi alltså iväg till Em igen. Funderar på om jag ska sova inne hos mamma inatt....så jag får lite sömn. För jag misstänker att damen här hemma kommer att hålla mig vaken inatt annars.

1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck