Sidor

onsdag 18 februari 2015

Brembo britter

Idag tog jag mig en liten tur hem till Lena som har Brembo Britter. Skönt att komma iväg en stund och få lufta sig, prata katt, prata planer och annat som faller på. Och jag kan inte låta bli. Trots att Lena själv tar en massa fina bilder på sina katter så har jag nästan alltid med mig kameran för att fota. Tror alltid att "just idag får jag nog en pangbild" Händer inte så ofta kan jag meddela. Men idag blev det en bild på hennes fina Humlan...riktigt nöjd med den bilden blev jag. Fast det är inte så svårt med en sådan linslus och som dessutom är superlätt att fota på grund av hennes färger och teckning.
Hur som helst, i vanlig ordning när man har trevligt så rusar tiden snabbt iväg.


Några av bilderna som jag tog idag



Humlan som hon kallas blev dagens bästa bild




Humlan här också






Diva








Solo







Gem






1 kommentar:

  1. Åååå de är underbara Lenas missar och vilka ögon!! och som vanligt så tar du så fina bilder

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck