Sidor

torsdag 12 februari 2015

Qimmipek kattpuffar

Idag fick jag hämta paket. Kattpuffarna som Ingrid Sylvander har sytt (Qimmipek Perser) kom. Kul att ha något nytt och annorlunda mot vad jag själv brukar sy. Men dessa var så snygga OCH billiga så jag var bara tvungen att ha dom till tjejerna.

Som ni kanske vet är ju Mini på parning. Så hon fick inte provligga dom...inte idag. Och jag tror inte Lillan misstyckte. Det var riktigt roligt att se henne sniffa på dom och provligga båda. Det roliga var att hon kunde inte bestämma sig för vilken av dom som hon ville ligga i. Så hon har växlat mellan båda. Lite avis blir jag väl....för så har hon inte reagerat på någon av bäddarna som jag själv har sytt. Tror att dessa är så poppis för att kanten inte är så hög och då blir hon inte lika varm som i dom med högre kant. Extra plus är att dom är vändbara. Och lite extra plus igen då det visade sig att fleecen i den ena bädden matchar fleecen som ligger över armstödet på soffan :) Fast det tänkte jag inte på förrän puffarna var på plats.

Gå gärna in och titta på dom andra puffarna som Ingrid har sytt och som hon säljer. Du kan även maila till henne angående puffarna ingrid.sylvander@telia.com  Känns som att jag framöver även kommer att beställa puffar till kattungarna :) Värt varje krona

 
Den ena bädden
 
 
 
 
Och den andra bädden

 
 
 
 
Först sniffa och sen lägga sig i den första. Detta tog alltså inte ens 5 minuter efter att jag öppnade paketet




 
 
 
 
 
Njaaaaa säger Lillan....kanske bäst att testa denna också




 
 
 
Just nu ligger hon i den som ligger nedanför och sover. Uppskattat är bara förnamnet :)

2 kommentarer:

  1. Ohhh vad glad jag blir. Så roligt att dom uppskattas av dina katter. Dessutom passade dom så bra till övrig inredning
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Så snyggt.!!! Våra gillar ju bättre de bäddar med lägre kant de också och det är nog som du skriver, Lotta, det blir inte så varmt. Nu måste jag nog fundera lite....funder funder.....

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck