Sidor

fredag 12 april 2013

Tindra 1 vecka

Idag är det 1 vecka sedan då Tindra parades...om hon nu parades vill säga. Efter att jag lämnade hem henne så skrek hon ytterligare lite på fredagen och sedan hela natten och dagen efter. Men sedan dess har hon varit lugn. Och givetvis så vet jag inte alls om hon är dräktig eller inte för jag vet ju inte om Casper fick ihop det med henne. Men hur som helst så uppdaterar jag om henne varje fredag, iallafall tills att jag vet vilket.
Kollar jag lite på hennes tidigare parningar där hon varje gång har blivit dräktig så uppför hon sig likadant nu som då. (även under parningen när hon var här) Och även då gick hon ner i vikt alla 3 gångerna den första veckan. Fast denna gången har hon gått ner mycket under veckan, med hela 112g. Idag väger hon 3868g. Hur som helst...Jag tror inte hon är dräktig...men vi får se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck