Sidor

måndag 29 april 2013

Hundägare

Jo ....Du läste rätt. Jag har blivit hundägare. Till en schäfer. Dom dessutom är 5 år och skendräktig. Inte så dåligt va??!! Iallafall om man ska tro räkningen som kom på posten idag.

Jag ska ha varit hos en veterinär på ett ställe där jag aldrig har varit....dock har jag sett skylten till orten :) Givetvis ringde jag direkt till veterinären som hade skickat räkningen. Och då jag av och till åker till distriksveterinären så finns jag med i deras databas. Vet. i fråga bad så mycket om ursäkt att det hade blivit fel. Dock heter ägaren samma som jag (det finns måååååånga som heter så)och då namnet hade dykt upp så hade han varit slarvig och bara klickat...och hamnat då alltså hos mig.
Lägger ut räkningen men har skyddat veterinären och vad hunden heter.



1 kommentar:

  1. Grattis till den nya familje medlemmen. Fan att hon var skendräktig :) Vad kommer du att äga nästa gång då? En kamel?

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck