Sidor

måndag 15 april 2013

Busiga tjejer

Téa och Lillan leker ihop väldigt mycket och ibland kan det gå överstyr när dom mäter sina krafter om vem som är starkast. Jag själv tycker väl att det går jämt upp....fast......Téa brukar ge med sig.
När det gäller Casper så vet jag inte om jag har problem. Kanske är han bara hormonstinn men jag tycker att det oftast går överstyr med honom just när det gäller Téa. Han börjar bli mer och mer elak just mot henne...varför vet jag inte. Jag får ofta gå emellan och få väck Casper från Téa för hon har ingen chans mot honom. Fast oftast är dom vänner så det är därför jag inte vet varför han är som han är mot henne. Som sagt, han kanske bara är hormonstinn och tycker att hon ska ställa upp på att få bebisar.

Tog lite bilder på Téa & Lillan idag när dom höll på och busade och filmade också.


















1 kommentar:

  1. men vilka svansar de har, bägge två :)'' Två fina "syrror"

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck