Sidor

måndag 29 april 2013

Hallontuttar

Jag kunde inte låta bli utan jag var tvungen att ta med mig vågen och gå upp till mamma och väga Tindra idag igen och se om jag kanske eventuellt kunde se hallontuttar idag. Vågen visade precis samma vikt som den gjorde i fredags, alltså 3900g. Och idag när jag tittade på hennes tuttar så tyckte jag att dom ser mer röda ut än dom gjorde i fredags.....betydligt mer. Så gissa om jag är nyfiken på om det blir något eller inte. Blir en låååååååååång väntan.

Annars så är det lite si och så idag. Var på styrelse/medlemsmöte igår. Och åt tekakor....och fick magras. Har fortfarande ont i magen. Så det kanske är så att jag inte tål gluten heller. Skit säger jag bara. Och det är det enda som kunde ge mig så ont i magen för något annat hade jag inte ätit under dagen och jag tror inte det var pålägget eller kaffet. Så 10 minuter efter att jag kom hem var jag tvungen att gå och lägga mig för jag kunde inte stå upprätt. Efter ett par timmar var jag uppe och tog en sömntablett för jag kunde inte somna heller på grund av värken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck