Sidor

lördag 21 juli 2018

Tingade

Igår så blev även Tim tingad så nu är alla bebisarna tingade. Känns kanon med deras blivande familjer. Trots att allting känns så bra så gör det lite ont i hjärtat. Jag bearbetar fortfarande att jag inte kommer att ha några katter om bara knappt 7 veckor. Jag kommer verkligen inte att ha några katter alls framöver.

Idag ska jag öppna upp en av väggarna i vardagsrummet. Är ingen idé att ha den kvar då dom kommer till baksidan via soffan. Det är inte mycket yta det rör sig om. Och dom är snabba nu. Upp i soffan hela tiden och sedan gärna upp på kanten mot väggen. Och när dom är där uppe så är det ju inte bara en av dom. Noop, i det läget leker dom följa John, dom följer varandra.  Idag har ska jag även byta ut alla bebislådor mot dom som är större. Utan tak till en början, det kommer upp om någon dag. Redan för 1 vecka sedan började jag fasta ut havregrynen mot kattsand och det är just den lådan med kattsanden som dom helst vill gå på.

Alla äter superbra. Och jodå, även Dino. Men igår kväll fick dom ingen mush och då ville Dino inte alls äta. eller så var han väl bara inte hungrig. Tim och Smilla är dom som är först till matfatet och som lämnar det sist. Dino och Ceasar är dom som lämnar först. Kian och Sally går lite från fat till fat. Och nu så lämnar jag mat till dom så att dom kan gå och småäta. Sarah får mat med dom tillsammans nu och maten som ungarna får äter hon ju också. Jag känner att jag måste låta maten dom inte äter upp vara kvar. För varje gång jag kommer med mat till dom springer dom ju till mig, känner så väl till mitt tonläge när jag ropar och säger att det är mat.


Bilderna är tagna nu på förmiddagen


Tim




Kian





Sally





Mamma Sarah






Kian





Sally







Tim






Lite jobbigt med den lilla klösen som ullar sig när bebisarna busar





Ceasar











Tim





Kian




Smilla




Tim







Sally






Dino


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck