Sidor

söndag 8 juli 2018

Namnbyte

För varje dag som går lär sig bebisarna massor av nya saker. Tänder har dom ju fått och då kan dom liksom hugga varandra när dom leker. Ibland kan jag höra att dom till och med lyckas bita till på riktigt då den som får hugget piper till. Igår kväll klättrade Kian upp till soffan. Sen vände han sig om och bara tittade ner på sina syskon, superstolt. Jag tog ner honom 3 gånger. Och visst är det lustigt. Nu när jag ökade deras boende så blev det en glipa från soffan och ut. Så jag satte den ena fotpallen där. Öppningen är  inte mer än kanske 30 cm. Men hitta just det pallen som är klättervänlig är inga problem. Dom försöker sig även på att klättra över väggen till hela vardagsrummet. Och dom får komma ut...snart. Jag vill att dom ska vara helt rumsrena innan dom får härja fritt. Och jag gissar på att det blir den kommande veckan. Nu klarar dom inte riktigt att klättra där då jag har satt för kartonger som inte man kan sätta klorna i.

Idag hade Leo besök. Och jag tror minsann att  dom blev tokkära i honom. Så nu är han också tingad. I och med att jag inte har skickat efter stamtavlor än så kommer Leo att få byta namn. Dom kommer att kalla honom för Ceasar. Och helt ärligt så tycker jag det passar honom bättre. Så då kommer han alltså att få heta Ceasar i stamtavlan. Har inte fotat något idag så det får bli en bild på honom som jag tog igår.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck