Sidor

lördag 7 juli 2018

Jackpot!!

Ja, vad är det dom säger? PLÖTSLIGT händer det, precis när man minst anar det. För igår kväll åt Dino för egen maskin, han var jätteduktig. Så nu äter alla vilket känns underbart. Även om jag vet att det kommer förr eller senare så känns det ju alltid bättre när det händer förr. Och jag kan lova att det är en helt underbar känsla. Jag slipper oroa mig och undra om ungarna är hungriga. Dom äter nu blötmat tills dom är mätta. Flera gånger om dagen.

Något som känns mindre underbart är stanken som mötte mig när jag gick upp i morse och kom ut i vardagsrummet. Fast jag misstänkte direkt vad som hade orsakat det. Och mycket riktigt, det fanns lite bajs i varje låda. Dom har ju inte riktigt kommit på det där att gräva ner det än. Däremot gräver dom ett hål precis innan dom sätter sig. Men dom sätter sig inte i hålet. Det kommer senare. Eftersom jag är hos  bebisarna under deras vakna tid så fick jag nu under förmiddagen se att alla gick på toa. Som alltid annars med mina tidigare ungar så piper dom lite precis innan det kommer ut något.

Igår reflekterade jag över att deras ögonfärg redan har börjat skifta.. Känns lovande inför framtiden. Ja, alltså inte för mig för jag ska inte behålla någon. Dom flesta av er vet ju att jag ska sluta med min uppfödning, att detta är min sista kull. Och för att påminna er så kommer jag inte att ha katter alls från och med mitten av september ungefär. Jag är ju allergisk.

Igår blev Leo reserverad. Dom kommer imorgon och hälsar på honom. Så får vi se om dom vill ha honom. Och då är det bara Tim och Kian kvar. Men det var ett mail i inkorgen i morse på frågan om dom var tillgängliga, det var en tjej som var intresserad men visste inte riktigt  vem av dom. Och dom är ju så otroligt lika.
Dagens bilder kommer här. Har även spelat in 2 filmsnuttar live imorse som jag också lägger ut här.



Tim




Smilla





Kian





Sally





Dino





Leo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck