Sidor

torsdag 19 juli 2018

Skryt

Ibland känner jag bara för att skrika rakt ut
-Mina ungar är helt underbara, så det så!!!

Jag är så otroligt stolt över dom. Och för varje dag som går tycker jag att dom bara blir finare och finare. Skryter gör jag, men det har jag faktiskt lov till. Ibland vill jag vrida tillbaka tiden sisådär 3 veckor när dom fortfarande sov större delen av dagen. Då fick jag iallafall lite gjort. Nu kan jag inte göra så mycket mer än att sitta och stirra på dom när dom busar runt. Inget mer fumlande när dom springer, det är alltså fullt ös. Vid middagstid visade Sarah att dom var hungriga, hon gick och la sig till rätta och alla ungarna hittade snabbt sina tuttar. Då gick jag ut i köket och fixade deras mat. När jag kom in och ropade på dom släppte dom tuttarna tvärt och sprang till mig pipandes. Dom är helt galet supersöta...så det så!!!!

Bilderna är i den ordning som jag tog dom

Smilla




Ceasar





Kian












Smilla







Smilla och Kian




Sally






Smilla (och Kian)







Sally






Bröderna busar





Dino





Tim







Ceasar





Bus





Leo









En trött Ceasar som somnade mitt i fotandet






Kian




Smilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck