Sidor

lördag 12 mars 2016

Möhippa för Josefin

Nästa helg, lördag den 19 mars är det dax för Josefin och Marcus att stå i kyrkan och säga ja. Så klart det ska vara möhippa och svensexa. Detta hade planerats ett bra tag, dock inte av mig, jag är dålig på sådant. Men lika länge som jag har vetat om att det ska bli möhippa, lika länge har jag varit tyst om det, även om det har varit svårt då jag var tvungen att tänka och väga orden när jag var tillsammans med Josefin, vilket är ofta då vi har så bra kontakt. Speciellt jobbigt och svårt var det då hon försökte luska och när jag såg att hon blev ledsen för att hon inte trodde det skulle bli någon.

Strax innan klockan 8.00 befann jag mig hos mig bror Nenad och hans fru Madde. Josefin och Marcus var bjudna på frukost kl.8.30 Inget ovanligt så inget misstänktes.Själv var en annan nervös och spänd på hur Josefin skulle reagera. Allt eftersom började tjejerna som hade planerat att dyka upp komma och sedan var det bara att vänta på det blivande brudparet.


Brorsan Nenad sitter vid fönstret och håller vakt så vi kan gömma oss när dom kommer




Karro var på plats



Lite kaffe och macka




Sandra




Ja, hon blev överraskad, och hon började gråta. Och skälla :)











Ingen frukost för Josefin, hon fick gå och byta om till dagens outfit





Det där pekfingret fick man se flera gånger under dagen :)
-Du ska få...vänta du bara









Hon gillade väl inte dagens mode sådär jättemycket, men hade inget val om man säger så





Och för att inte skrämma er alla, musen bestod i en leksaksmus som katter leker med





Sen var det dax att sätta sig i bilen och åka dom 7-8 milen till Halmstad. Champagnefrukost väntade hos Tina





Ett glatt gäng på väg till centrum. Jodå, jag var med men stod bakom kameran :)

Tina-Karro-Josefin-Sandra-Maggan-Madde






När vi kom till centrum skulle Josefin utföra några saker på en lista




Fråga par om lyckligt äktenskap gick bra. Josefin fick godkänt








Spela luftgitarr = godkänt




Bild tillsammans med hund = godkänt




Sjunga duett med någon = godkänt. Blev Små grodorna med expediten på Glitter där smycken inhandlades






Sexy pose vid en staty. Njaaaa, det första blev inte godkänt 




Så hon fick göra om det senare (fast mer för vår skull) så godkänt






Vira in någon i toapapper. Blev godkänt det också. Men det var nog inte det lättaste för pappret gick sönder hela tiden











Hitta 5 saker. Misslyckades.  Vi gick in för att äta mat istället och här väntas det







Lyckad dag fram tills nu. Här säger jag tack och hej för mig då jag inte orkade med fortsatta äventyr som Slottsmöllan och fångarna på fortet och på kvällen mat. Hem och vila kroppen





1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck