Sidor

tisdag 1 mars 2016

Milla 1 år

Hipp Hurra för Milla som fyller 1 år idag. Hon växer, sakta men säkert. Tror inte att hon kommer att bli någon stor hona som vuxen, men jag hoppas på att hon kanske kommer upp 1½-2kg till. Kanske hon breddar sig lite efter att hon får bebisar...det har ju mina tjejer gjort.

Hon har ju varit i löp och har väl kommit in i ett nytt, tror jag. Det är inte lätt att avgöra då Milla är en väldigt pratglad dam. Förstår inte att hon blir hes någon gång, hon tjatar precis hela tiden. Jag har helt ärligt inte varit med om någon katt som tjatar så sedan jag började med min uppfödning, inte tidigare heller när jag har haft huskatter. Om knappt 2 veckor åker vi till Helsingborg för att HCM-skanna henne och då hoppas jag på att hon går in i löp efter det.
Idag väger hon 3131g. Bilderna tagna nu på morgonen.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck