Sidor

söndag 27 mars 2016

Love 3 veckor

Idag blir alltså Love 3 veckor. Och imorgon får han träffa sin blivande familj för första gången. Även  Fassis bebisar firar vecka idag dom blir 5 veckor. Men i dagens blogg blir det bara Love. Får se om jag fotar alla dom andra imorgon eftermiddag eller på tisdag. Har en del att göra som vanligt.

Love sover fortfarande mycket även om det inte är som förra veckan. Han knatar på fram till dörren, ibland piper han till för att han tycker att han har kommit vilse. Jag har redan börjat ge honom blötmat, han vill ha och troligtvis är han ju hungrig då. Han följer ju väldigt mycket dom andra vilket har resulterat att även han har hittat till toalådan. Men jag vet inte om han har lyckats trycka ut något. Och jag har sett honom ligga och busa med syskonen. Veckans viktökning tycker jag är ok, men jag hade önskat att den var mer. Förhoppningsvis tar han igen allt nu när han så smått har börjat äta själv. Att mata honom med flaskan går inte. Vikten idag är 312g och veckans ökning är 52g

Han gillar att vara uppe i famnen på mig. Igår kväll när jag satt med honom och gosade, små nätta rörelser över nospartiet och pannan gjorde att han började spinna och till slut somna. Och jag satt där och kunde inte med att lägga ner honom. Detta har hänt även med Calle och Dockan.
Så är det också dax för veckobilderna på honom, tagna bara för en liten stund sedan.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck