Sidor

fredag 11 mars 2016

Milla i höglöp

Milla har alltså gått in i höglöp, det gjorde hon för ett par dagar sedan och nu finns det ingen tvekan om vad som gäller för henne. Men jag tycker väl att hon kunde ha väntat 1-2 veckor till. För någon parning blir det som sagt inte just NU, för på söndag åker vi, vill ha HCM:et klart först.

Jag har fått börja väga Love på bordet i köket. Stället där jag i vanliga fall brukar väga. För golvet i garderoben är inte riktigt rakt och grammen pendlar upp och ner för att sen visa error. Lite svårt att fota honom för som sagt, Lillan blir galen på mig och jag vill inte stressa henne för mycket. Lyckades få till 2 bilder idag men ska testa att fota honom på sängen sen ifall Lillan vill gå ut i rastgården sen en sväng när det blir mildare i luften. Hans öga är fortfarande öppet, hade ju hoppats lite att det var stängt. Men nu är det som det är. Ser ju lite lustigt ut men alltså inget farligt ifall någon undrar.
Hans vikt idag är 167g och ökningen är på 20g. Bra med andra ord



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck