Sidor

torsdag 10 mars 2016

Loves öga

Bra eller dåligt? Jag vet faktiskt inte. Men i morse när jag tog upp honom för vägning såg jag att hans högra öga var lite öppet. Han är ju bara 4 dagar. Hade en kattunge, George Clooney för några år sedan som öppnade sitt ena öga då han bara var bara 1 dag. Men det var öppet bara en dag sen stängde han det igen. Så det är nog ingen fara. Letade upp dom 2 bilderna som jag tog då, dom ses längst ner.

Lillan är så duktig som mamma. Hon lämnar inte bolådan många minuter nu.  Och Love han sitter fortfarande som en igel på tutten, inte ofta jag ser honom ligga och sova bara så där. Men det är ju bra också. Mätt och belåten, ren och fin. Och då han är ett tyst barn tyder det ju på att han mår bra. Vikten idag är 147g och han har ökat sen igår med 15g
Blir bara ett par bilder på honom idag







Tawalli's George Clooney 1 dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck