Sidor

söndag 21 juni 2015

Utställning

Det är inte utställning än, inte förrän i augusti. Men ställer man så måste man anmäla i god tid. Och två av mina är anmälda, Lillan och Zira. Mini får vänta med utställning. Hon är fortfarande alldeles för smal och jag tror inte hon hinner fylla ut sig innan augusti. Även om hon nu har börjat gå upp i vikt igen dom senaste 2 veckorna. Med hela 170g. Vägde henne idag igen och vågen visade på 4015g. Hon har lite kvar till vikten hon hade innan parning. Men hon är alldeles för smal nu alltså. Och denna veckan först har hon börjat säga ifrån diandet. Fast ungarna är smarta. Går dom dit en och en så kan dom få en höger och gå därifrån. Men är dom på henne alla på samma gång så får dom iallafalll en liten slurk innan hon tar i och reser sig.

Tog med mig en kopp kaffe ut imorse. Och då ska alla vara vid mig och busa. Kattungarna alltså. Fick gå in och hämta kameran så jag kunde lägga ut här någon bild på var och en av dom. Blev en film också. Tur det var i förmiddags för under resten av dagen har regnet bara öst ner. Såg nu när jag laddade ur kameran att jag inte fick med Simba på en egen bild. Hmmm....



Kiara




Oscar




Zira





Leo





Oscar igen




Leo och Zira





Zira tvättas av mamma




Ren i ett par sekunder iallafall



Bus på hög nivå




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck