Sidor

onsdag 3 juni 2015

F-kullen 6 år

Grattis säger jag som stolt gammelmatte till F-kullen som idag fyller hela 6 år. Tänk vad fort tiden går. Förutom bilderna nedanför finns även Felicity Huffmann som jag inte har någon bild på och så Fjodor Dostojevskij som tyvärr somnade in i  december 2013

Först en bild när dom alla var 8 veckor
Från vänster till höger Kompiz-Fjodor-Freddan och Flisan
 
 

På bilden ser ni Tawalli's Freddie Mercury, "Freddan" fotot taget av hans matte Diddi.



Bilden nedanför Tawalli's Frank Sinatra "Kompiz" Foto taget av matte Anngert.
 
 
 
Hur var det nu med mitt lovande igår?  Och hur många tror egentligen att jag skulle kunna hålla det? Jag trodde det in i det längsta. Men se det gick inte så bra idag heller. Men det kommer i alla fall 1 bild på var och en av dom. Tur att jag behåller Zira själv för hon ville bara inte. Kolla videoklippen så förstår ni....och kanske förlåter mig :)





Kiara
 
 
 
 
Oscar

 
 
 
Simba

 
 
 
Leo


 
 Försök att hänga med här om ni kan!!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck