Sidor

måndag 15 juni 2015

B-kullen 8 år

Grattis till B-kullen som idag fyller 8 år
Och B-kullen bestod i bara blåa små brittbarn. Så söta, och helt underbara. Hemma hos mig fick Bella stanna...Nu bor hon hos en annan uppfödare i Kalmar som jag inte har någon kontakt med på grund av att jag inte gillar hennes katthållning och hon gillar inte att jag påpekar det.



Från vänster till höger Bruce, Belinda och Brad




Tawalli's Belind Carlisle "Bella"



Tawalli's Bruce Willis "Bus" Honom och alla hans vänner + BlogMadame kan du följa om du klickar på hans bild




Tawalli's Brad Pitt. Har ingen nytagen bild på honom då jag tyvärr inte vet vart han hamnade Men på bilderna nedanför var han precis 7 månader



1 kommentar:

  1. Lenajg alias blogMadame15 juni 2015 kl. 22:41

    Vilket härligt blåbärsgämg det var! O Bus var min redan från början. Tack för denne underbare blåe gosenalle!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck