Sidor

lördag 27 juni 2015

Underbara ögon

Jag älskar att titta in i dessa vackra ögon. Dom är så oskyldiga dessa små underbara bebisarna och mitt hjärta blir varmt och jag spricker av stoltheten över att dom är mina....eller ja....dom är från min uppfödning. Ögonfärgen blir bättre och bättre på dom. Bäst ögonfärg har för tillfället Oscar


Kiara






Oscar försöker fånga vippan








Zira...Kolla morrisarna









Hon har hittat (och dom andra) hyllorna på väggen och brukar sova där








Nu vet jag varför jag brukar missa fota Simba. Han är ju överallt utan framför kameran




Och väl framför kameran räcker han ut tungan åt mig :)







Leo







Bra på att balansera...precis som sina syskon







Systrarna Kiara och Zira





Denna bilden tog jag igår kväll. Dom ska alltid vara där jag är. Så det spelar ingen roll om jag hade haft ett stort slott med jättemånga rum...dom hade iallafall varit med mig. Gissa om jag kommer att sakna det här


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck