Sidor

torsdag 25 juni 2015

Nya leksaker

Nya leksaker är alltid roligt. Ungefär varannan månad brukar jag byta ut katternas leksaker som finns i korgen. Inte till nytt, även om det tillkommer väldigt ofta. Jag tar bara fram en av påsarna som är undanlagt och vips....så har dom nya spännande saker att leka med.....Trots att dom har lekt med det hur många gånger som helst. Av och till får jag gå igenom dom för att kolla så dom inte har gått sönder....vill ju inte att dom ska få i sig något smått och olämpligt.

Igår tog jag fram en liten leksak som jag köpte när kattungarna föddes. Dom har haft det framme och lekt med den....1 dag. Tog bort den då en att kattungarna....Kiara tror jag det var tog sig in och det blev lite jobbigt att få ut henne. Nu är dom så stora så nu kommer dom inte in. Och det är väldigt poppis här nu. Tog lite bilder och filmade.


Kiara har övertaget...just nu






Inuti finns en massa hängande möss som dom försöker ta ut.











Något annat som dom älskar är vippan och jag jag leker med dom





Fast det är roligt att gå och kolla alla nya områden också. Skålen på bordet brukar dom ligga i nu.



Tänk....För 9 veckor sedan såg det ut så här

1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck