Sidor

torsdag 4 juni 2015

Äntligen bilder

Klockan är 6.30. Benny har precis åkt till jobbet och alla bebisarna äter. Mitt i alls spricker alla moln upp och solen tittar fram. JAAAAAAA!!!! Äntligen. Och så bebisar som är mätta och belåtna och KANSKE kan vara stilla en kort stund. Fram med kameran och en ny vippa. Denna gången är det en fjäder. Tänkte att jag kanske kunde locka dom den, en vanlig fjäder....något som dom inte har sett tidigare. Och vet ni vad. Idag gick det superbra och jag är supernöjd. När jag nu ändå fick ihop det med att ta bilder passade jag även på att ta fram korgstolarna. Och även med dom gick det bra. Så här kommer dagens bildskörd. MASSOR av bilder...Är jag förlåten nu :) Några bilder här, resten hittar ni som vanligt på bebisarnas sidor.



Kiara
 


 
 
 
Oscar


 
 
 
Zira


 
 
 
Simba


 
 
 
Leo


2 kommentarer:

  1. olagligt sött alltså... De blir bara sötare och sötare

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga sol-bilder!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck