Sidor

tisdag 30 juni 2015

Minis bebisar 11 veckor

Jisses alltså!!!!! Jag kan bara inte fatta det. Redan 11 veckor. Och nu kan man nästan inte kalla dom för bebisar. Dom väger tillsammans 7586g...alltså över 7½ kilo. Ofattbart. Och det är med andra ord ett kraftpaket över 7 kilo jag har att göra med vid fotografering. Idag var det alltså inte kul. Att ta macrobilder som jag brukar gick bara inte. Fick ställa n på sport. Och massor av bilder hamnade igen i papperskorgen....Men det blev över all förväntan många bilder som blev bra trots allt. Så i dagens inlägg när dom nu är 11 veckor hittar ni många bilder på var och en på deras sidor. Lite extra för jag tror inte jag hinner ta bilder nästa vecka....då är det mycket den dagen.....Veterinären och så ska dom börja hämtas den dagen.

Jag är så otroligt nöjd och stolt med denna kullen så jag funderar faktiskt på att göra om denna parningen....det vill säga om Em är fertil nästa år. Det är inte alltid man får ihop dom så bra, och dessa två, Mini & Em fick faktiskt vackra ungar. (skryt jag vet...men det har jag lov till) Nästa parning kanske det kommer lite andra färger också ;)

Dagens vikter och veckans viktuppgång är

Kiara 1492g +162g
Oscar 1485g +209g
Zira 1497g +175g
Simba 1565g +201g
Leo 1547g +147g

Jag var ute och plockade en liten sommarbukett....tänkte fota dom vid den...men se det gick inte




Kiara






Oscar






Zira







Simba





Leo








1 kommentar:

  1. Jadu Lotta. Denna parning var ett lyckokast.. Så söta alla

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck