Sidor

lördag 8 mars 2014

Mor & dotter

Mini är otroligt lätt att fotografera. Det räcker att jag ropar på henne så tittar hon på mig. Men, oftast...nästan alltid får hon horn i pannan och öronen spärras upp, vilket gör att hon ser ut att ha stora öron. Det är likadant med Lillan. Men att det ser ut så på bilderna spelar ingen roll, huvudsaken är ju att jag vet.

När vi var på utställningen i Örebro så vann ju Ben en massa mat och annat. Jag kom på idag att där också fanns en vattenfontän...typ. Så jag fyllde den för att se hur katterna reagerade. Mini gillade den som bara den, men bara så länge som det droppade. Hon brydde sig inte alls om att hon fick vattendroppar i huvudet heller.
Då vi hade sol tidigt på morgonen så passade jag på att ta lite bilder och så filmade jag.











Dom står gärna tillsammans. Men jag får inte ihop skärpan på båda när jag fotar. Lekte lite med kameran men hmmmmmm, jag kanske ska leta fram beskrivningen och läsa lite. Tråkigt







1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck