Sidor

måndag 31 mars 2014

Epona av Riva

Igår när utställningen var slut fick jag med mig en liten tjej hem som heter Epona av Riva Hennes pappa är Tawalli's Pierce Brosnan "Lillen" och mamman är Aska av Riva. Fick ju bilder på Lillen på utställningen men någon nytagen bild på mamman har jag inte...får se om jag kan få det. Men en gammal bild på henne kommer här iallafall

Och så bilder på Epona som jag för tillfället inte vet vad jag ska kalla. Vägde henne igår när hon kom hit och vikten visade på 1544g. Hon är född 2013-11-08 och är alltså 6 dagar yngre än Mini. Och viktskillnaden mellan dessa är är STOR, Vägde Mini också igår och vågen visade 2647g, skiljer alltså över 1 kg mellan dom. Fram till nu har Epona bara fått träffa Lillan. Det har varit lite fräs men det går jättebra. Så snart Epona har kommit till ro här ska hon badas.






















Lillen som är pappan







Aska som är mamma


1 kommentar:

  1. jisses vad snygg hon är!!!!!! Usch va avis jag blir!! Ska bli spännande att följa både "Epas" & Minis resa och vilka hanar de kommer deijta i framtiden.
    Lyckokramizar <3

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck