Sidor

tisdag 25 mars 2014

Ben 8 månader

Idag är det 8 månader sedan Tindras sista kull föddes. Och Ben är den som stannade hemma. Både Tindra och Ben bor hos min mamma, ifall nu någon har missat det. Tindra är kastrerad så det är lugnt att Ben går med henne. Att ha honom här hemma funkar inte då jag är rädd för syskonparning, Ben och Mini är ju halvsyskon. Och framöver är det väl tänkt att Ben ska få träffa någon tjej men hur det blir med det får vi se.

Ben väger idag 4555g. Tog ju massor av bilder på honom för bara två dagar sedan så en av dom bilderna blir med här idag, resten ser ni om ni klickar HÄR 
Idag blir det ett lite annorlunda inlägg. Har nämligen tagit fram bilder på dom katterna som har bott hos mig när dom var 8 månader och här kommer också vikten på dom. Har ju kattboken sedan 2008 och har sparat alla. Innan jag hade dom så skrev jag ju ner allt i bloggen som inte finns längre, tyvärr.

Först ut kommer en bild med pappa Casper, Ben och mamma Tindra...alla 8 månader på bilden. Ben är rätt så lik sin pappa, fast Casper var mer feminin i ansiktet. Och Ben har bättre ögonfärg.



 Ben 4555g




Casper 4202g





Kurt 4450g





Fjodor 3950g




Olivia 3202g







Tindra 3144g





Luna 2688g





Suzie 3247g





Priscilla 3442g 





Jamie 2946g







Lillan 3155g




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck