Sidor

onsdag 26 februari 2014

Som vanligt!

Har grejat här hemma som vanligt. Allting går ju liksom på rutin. Men för att göra mina måsten så är det bara så att jag måste skriva ner det på en lapp annars glömmer jag eller bara låter bli. En av sakerna som har tillhört kategorin "låta bli, orkar inte" är kylskåpsdörren. Den började gnissla för 3-4 veckor sedan och jag har retat mig på det som bara den. Och kommer alltid på det framåt kvällen att jag skulle fixa till dörren men liksom inte orkat gå ut till förrådet för att hämta 5-56. Men i morse så skrev jag en liten lapp och nu gnisslar inte dörren mer.

Bordskivan kom idag. När jag fick hem det nya köksbordet så visade det sig att det var skadat och jag reklamerade det direkt. Denna gången fick Benny äran att skruva ihop det. Och så packade vi ner bordet som ska skickas tillbaka. Fast jag måste ta upp förpackningen i morgon innan jag ringer DHL. Glömde ju packa med dom 3 mörka skivorna som är i mitten på bordet. Visst är det typiskt...och så irriterande för det var riktigt jobbigt att få ihop allt. Hoppas nu också att dom kan hämta bordet redan i morgon för jag har inte plats för det...står i hallen nu.

Igår var vi ju en sväng i Ullared. Benny ville ha lite kläder och så ville han in på NetOnet. Kläder och I-pad stod på listan. Fick tag på lite kläder jag också...fast jag gillar inte att handla kläder, så tråkigt. Men jag hittade annat som jag gillade. Ett par högtalare. Internetradion i köket har lagt av...eller ja inte direkt. Men det finns bara en ljudnivå på den och det är lite för högt. Så jag trodde att det kanske kunde hjälpa med nya högtalare. Dock var det var inte problemet. Men högtalarna gillar jag iallafall....kan ha sladden i min mobil och spela. Fast när jag spelar så glor jag mest på högtalarna och får inget gjort. Likaså sitter katterna på bordet och kikar då det rör sig.



1 kommentar:

  1. Sånna har jag kikat på! Verkar va bra ljud i dem och coola som fasen!!
    Undrar bara hur länge de skulle få "leva" här :-D
    Kramiz

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck