Sidor

fredag 14 februari 2014

Resan börjar

Nu är det inte mycket kvar att packa ner, lite kuddar och det sista i "sminkväskan" Ner och tanka bilen sen hem och fylla den med allt. Sedan iväg till första stoppet som är hos Lisa och Roy i Mariestad där vi ska bo under helgen. Från dom har vi bara 11 mil till Örebro. Barnvakten som i vanlig ordning är min mamma är fixad och denna gången har jag även en reserv, min vän Zeta. Man vet ju inte vad som kan hända med mamma och då är det bra att ha en backup. Har lite ångest över att behöva lämna Jamie och Mini, speciellt Mini som ju fortfarande är liten och hon är ju galen i sin mamma. Men detta kan vara bra för henne och särskilt bra för Lillan att komma ifrån lite.

Jag ser verkligen fram emot denna helgen, ska bli hur kul som helst. Mycket spännande och givetvis lite nervöst i vanlig ordning. Spännande med så många britter på söndagen, det var över 90 anmälda. Så är du brittfantast tycker jag du ska komma och kika. Utställningen är i Nya Conventum arena i Örebro. Jag hade inte för avsikt att blogga under helgen men Benny får ta med sig sin bärbara ifall jag behöver tömma minneskortet på bilder. Och då kanske jag kan blogga ändå, får se hur trött jag är. Annars får ni helt enkelt vänta till nästa vecka.

Här kommer ett par bilder som jag har lånat från Nerk:s sida. Utställningshallen och burarna som har kommit på plats :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck