Sidor

fredag 21 februari 2014

3 generationer

Att försöka fånga 3 generationer på samma bild borde ju inte vara så svårt tycker jag. Fast jag skulle kanske ha kommit på det under den ljusa tiden på dygnet....nu blev det bara skit. Färgerna på katterna och skärpan blir inte bra. Men i brist på annat att lägga ut idag blir det bilderna som jag tog för en liten stund sen.

Rastlös idag är jag. Har inte fått för mig att göra något vettigt. Jag vet ju att det beror på utställningsnerver. Tycker jag borde ha blivit av med dom för längesedan men icke. Det är ju liksom inte första gången jag ställer. Och jag har även "tvingat" med Benny igen. Så tråkigt att åka själv så långt. dessutom så känner ju han folk i Kristianstad som han ska hälsa på. Det blir till att gå upp tidigt för senast 4.30 måste vi åka härifrån. Blir en lång dag i morgon så jag hoppas jag får sova inatt så jag orkar med.

En macrobild på Minis nos. Här ser man tydligt det röda



3 generationer alltså. Jamie till höger är mamma till Lillan som är i mitten och mormor till Mini som är till vänster


Mini som här är i mitten gillar sin mormor jättemycket och brukar snosa hos henne



Mamma Jamie och dottern Lillan



Försökte alltså fota Jamie idag men det blev inte alls bra.






Mini är ju som sagt en liten teaterapa och en riktig linslus. Och hon är lätt att ta bilder på









Lillan slappar








1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck