Sidor

torsdag 6 februari 2014

Brembos bebisar

Abstinens efter bebisar finns här helt klart. Även om jag tycker att det är ganska så lugnt och skönt här hemma nu så saknar jag ju allt spring och alla goa skratt som dom alltid ger mig. Att inte ha dessa små runt sig ger mig en massa tid till annat och här finns även tider på dygnet som jag tycker att jag är väldigt rastlös. Igår var jag så rastlös så jag till och med var på väg ut på en promenad. Som tur var så hejdade jag mig i sista minut. För det skulle ju se ut om jag kom bara en bit och sedan sätta mig i en snöhög och inte orka ta ett steg till. Min värk är för tillfället inget att leka med. Så jag får helt enkelt göra det jag orkar. Och att fota kattungar är både roligt och lätt. Så jag åkte hem till Lena som har Brembo britter. Har ju inte varit där på ett tag. Och här kommer bilder på hennes vitfläcksbebisar. Så söta är dom. Kunde inte bestämma mig för vika bilder jag skulle lägga upp så här kommer massor av dom.

























2 kommentarer:

  1. Åååå herregud så söta. Att du kunde låta bli att ta med en eller ett par med dig hem..... ujuj

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck