Sidor

måndag 24 februari 2014

Många bilder

Se där ja!!!! I torsdags skrev jag att jag hade förlora en dag...Den fick jag faktiskt tillbaka idag. Alltså, jag har hunnit med massor. Igår var det som om luften hade gått ur mig, låg och sov mer eller mindre hela dagen. Idag har jag inte varit det minsta trött, solen sken och det har varit 9-10 plusgrader. Och det kom nästan lite vårkänslor smygande. Jag har dammsugit och svabbat alla golven, tvättat/torkat och lagt in tvätten, plockat in och ur diskmaskinen, plockat isär köksfläkten och diskat den...Till och med städat ute på altanen. Och katterna har varit ute på altanen idag nästan hela dagen. Alla 3 har till och med sovit där ute. Sen så har jag fotograferat alla katterna, var även uppe hos mamma. Och jag är supernöjd med dagens fotosession. Älskar när jag har ljuset med mig. Hur jag ska välja bilder till bloggen är i vanlig ordning hopplöst.

Först ut kommer Mini med mormor Jamie








Tindra som är mamma till Jamie och Ben. Och jag vet...hon år i behov av ett bad och kommer att få det nästa vecka 









Jamie, min vackra sessa och mamma till Lillan








Lillan ser allmänt tjurig ut idag








Ben är så fin och idag var han lätt att fota








Mini som alltid är på språng














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck