Sidor

onsdag 12 februari 2014

Pappas födelsedag

Idag så skulle min pappa ha fyllt 74 år. Men han blev tyvärr inte ens 47 år gammal. Den 10 januari 1987 dog han, alltså redan 27 år sedan. Men det känns inte som att det är så längesedan. Jag saknar min pappa av och till och tänker på honom väldigt ofta. Jag undrar ofta hur han hade sett ut nu. Och jag tycker det är så synd att han inte hann se några av sina barnbarn...hans första barnbarn föddes ju -88

Jag har varit helt under isen sedan i söndags kväll. Började må illa och har haft magsjukan och till detta feber. Det var flera år sedan. Det är bra nu men jag var lite orolig där en stund för jag vill verkligen inte vara sjuk till helgen då jag ska på utställning. Allting är packat och nästan klart. Saknar lite saker men får väl klara mig utan dom. Har gått igenom Lillan och Ben idag igen med kloklippning och lite noppning. Ben känner på sig att något är på gång....han vill inte alls vara med. Och sedan jag ställde transporten hos mamma har han bara stirrat illa på den. Men det går nog bra :)

Har skannat in lite gamla bilder på min pappa och dom kommer här




Min farbror Mirko till vänster, i mitten brorsan Nenads gudfar Kemo och min pappa Matija till höger








Och här står jag med min pappa :)




Min pappa till höger med en vän till honom



Familjebild. Här hade jag bara 1 lillebror och det är min pappa som håller Nenad. Min mamma och ovanför henne min morbror. Och framför dom alla är det jag




Pappa som nybliven pappa till en son. Nenad hade fötts.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck