Sidor

onsdag 6 mars 2013

Going Bananas

Eller nåt. Idag blir det ett sådant där gnälligt inlägg...igen...som så många gånger den sista tiden. Jag är så fruktansvärt trött på det här nu.

I måndags var jag hos tandläkaren igen. Skulle rotfylla tanden som har gett mig infektion. Det blev ingen rotfyllning. Istället så fick jag bedövningsspruta uppe i gommen igen för dom "vanliga" 2 hjälpte inte. Detta på grund av att jag fortfarande har ont och att det fortfarande är infekterat. Så hon fick rensa rent igen nu med ett större hål. Och just nu så känns det lite bättre...gör inte lika ont i kinden längre så det kanske håller på att släppa. Hoppas det för nu har jag haft ont så länge så jag har tappat räkningen.

Sen i måndags kväll så började jag få ont i magen...igen. Igår var det så illa så jag inte kunde gå raklång och mestadelen av dagen satt jag vid datan och jobbade eller låg i sängen med vetekudde. Det gör så pass ont så för en gångs skull så tänkte jag att jag går till läkaren innan det går för långt. Vilket jag i och för sig tycker det har gjort nu. Väl hos läkaren så klämdes det lite på mitt onda som då gjorde mer ont. Blodprov togs. Mina värden för infektion i kroppen var lite över det normala. Men inte så pass så jag kunde på antibiotika. Istället så blev jag hemskickad, och om det blev värre så skulle jag återkomma.
IDIOTER säger jag bara. Är så irriterad. Dom säger ju till mig att om jag känner det onda så bör jag komma dit direkt. För går fickorna sönder så kan det sluta i katastrof.

Han pratade också om operation. Men det var något som dom tog som en sista utväg och om jag har ont för ofta. Eeeeee....räcker det inte med typ varannan var tredje månad. Ska jag behöva ligga halvdöd innan dom gör något? Hur som helst.....det är ju en omfattande operation där dom tar bort den delen av tjocktarmen där fickorna är. Och i mitt fall skulle det bli en rätt så stor bit då jag sist dom tittade hade 7 fickor som var rätt så spridda. Yack....blir så trött på allt. Så....nu har jag fått gnälla klart. Blir väl bra någon gång. Hoppas bara att jag inte blir skitdålig lagom till utställningen.


                                             


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck