Sidor

lördag 2 mars 2013

Fruktpaj...

med ett krispigt täcker av kokos. Mumma.
Längst ner i botten är det ananas, sedan ett lager med frukt som består av hallon, björnbär, och blåbär. Smuldegen består av smör, mjöl, vanilj och kokos. Jag hade gärna haft mandelspån på men tyvärr så hade jag inga hemma.
Bakade också några muffins. Det skulle vara kakao i men jag gillar inte kakao så det fick bli oboy. Och så ett björnbär i varje. Lika mycket mumma :) Fast....det där med muffins lär jag aldrig begripa. Idag såg dom riktigt bra ut, stora och fluffiga. Men bara 2-3 minuter efter att jag har tagit ut dom så sjunker dom. Men det spelar ingen roll, dom går ju att äta.

Idag är det ju lördag. Vilket innebär lördagsmys för katterna. Så idag har dom fått råa kycklingvingar att smaska på vilket dom alla gillar. Fast Lillan är helt galen i det. I eftermiddags gjorde jag också fiskgröt till dom....vilket också gillades.



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck