Sidor

tisdag 14 september 2010

Vilken dag!!!

Jag är så trött....igen. I morse så var jag ute i rastgården redan klockan 07.00 och började. Det duggregnade, men det brydde jag mig inte om. Inte heller att jag hade värk överallt, och att vänsterhanden knappt fungerade.....höger gick ju att jobba med. Så med mössa på huvudet, regnkläder och en mindre sax satte jag igång med att först dra ut all klammer som jag satte fast nätet med. Sedan var det vara att skruva isär allt, det som jag inte kunde komma åt tog jag hammaren till hjälp.....gick bra det också. Och när allt var klart så skulle det som skulle till tippen upp på kärran, och när allt det var klart......ja, då var jag också klar.....hade inte orkat dra ut en enda klammer mer. Dessutom så fick jag ännu mer ont i vänster handled när jag drog upp humlen. Attans vilka rötter det har blivit bara på 1 år.


Katterna har funnit sig i att bara ha tillgång till altanen, men så har jag ju också "tränat" dom med att bara få gå dit ut. Det var väl bara Milla som protesterade vilt imorse då hon verkligen ville ut i rastgården. Jag föste in henne snällt men bestämt in på toan för att hon skulle göra sina behov där. Och det gick bra. Jag tror att hon är väldigt varm nu....hon ligger bara och sover på altanen, hon har inte varit inne så mycket idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck