Sidor

måndag 20 september 2010

Bebisarna växer

och nu tycker jag Milla är och ger dom di hela tiden.....duktig tjej. Jag måste bara få skriva att jag är fortfarande lite förvirrad när det gäller könen....Kiefer KAN vara en tjej....svårt att se där bak och sedan så är det ju vikten då tjejerna brukar väga mindre. Men å andra sidan, Kate som är en tjej väger mycket (det kanske är en kille då) Nä, men ibland så är det svårt men dom frågetecknen rätar nog ut sig snart.
 
Jag har idag varit hos vet. med Jamie. Tänkte att hon skulle få sin andra vaccination, men det blev inte så. Hon fick ju gegga i ögonen förra veckan så tiden hos vet idag var även att kolla hennes ögon. Och hon har en ögoninflammation och har fått antibiotika. OM det inte blev bättre om 2-3 dagar så skulle jag få återkomma med henne och ta lite prover. Stackars lilla gumman.....hon har det inte lätt just nu :-( Vaccinationen får hon ta när hon inte tar med av medicinen.
 
Jag har ju skrivit att jag så jättegärna vill behålla Katharine, men det funkar inte hur gärna jag än vill. Jag har ju redan en del katter här hemma som jag söker ett nytt hem åt, och då kan jag inte låta fler stanna hemma i nuläget. Jag blir jätteledsen över det beslutet, men jag måste tänka på mina katter som jag redan har.....jag vill ju att dom ska trivas och må bra. Och i och med att det kommer att bli en mindre yta att spatsera på så är nog detta rätt beslut. Så för tillfället så är hon också reserverad. OM detta är en seriös köpare så kommer hon att flytta till Tyskland
Här kommer dagens vikter på bebisarna
 
Kiefer 158g +16g
Kate 179g+20g
Keanu 173g+21g
Kurt 187g+21g
Katharine 157g+20g
Kevin 187g+33g 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck