Sidor

fredag 17 september 2010

Millas bebisar födda

Dom föddes idag under morgonen, och dom är superfina....vad annars :-) Det blir bara en snabb uppdatering för jag är rätt så trött....men måååååånga bilder. Jag skrev ju att jag bara skulle behålla en bebis om det blev en cameohona.....hmmmmmm...det blev det. Och en superfin chokladsilver Hur som helst....Här kommer lite info :-) Dom har inga namn än ....och jag är inte riktigt hundra på könen...återkommer om det


1:an föddes 06.30 110g svartsilver spotted hane
2:an föddes 06.40 115g rödsilver tabby hona
3:an föddes 07.10 118g lilasilver spotted hane
4:an föddes 07.35 124g svart hane
5:an föddes 08.12 101g rödsilver shaded hona 
6:an föddes 09.47 125g chokladsilver tabby hane


Bebisarna är stora och Milla har klarat allt själv galant. Men som sagt....jag är inte hundra på könen än......KANSKE någon av färgerna också är fel.


1:an





2:an






3:an






4:an






5:an






6:an




































2 kommentarer:

  1. HELT Underbara kattungar och vilka underbart fina huvud!!!!
    Toppenkul med alla dessa fina färger! Chokladkillen är helt underbar!!!!
    STORMEGAKRAM GRATTIS
    Nicole

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till såååå fina bäbisar!!! Vilka fanstastiska färger! Vilken bukett tillsammans med Milla! Och en SVART ... Oh la la ...
    KRAMAR från oss alla!
    Lena

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck