Sidor

torsdag 23 september 2010

Fullbokad

Det är vad jag har varit dessa dagar då jag inte har bloggat, och det är vad jag är dagarna som kommer. Att jag inte har bloggat beror på att jag helt enkelt inte har orkat, och att jag har varit så trött så jag har somnat ifrån det. Men jag tror att dom flesta av er har förståelse för detta. I tisdags så höll jag ju på med att packa lite mer, och igår onsdag så var jag i lägenheten hela dagen. För att underlätta för mina hyresvärdar har jag sagt att jag kan hjälpa till att städa. Så igår så städade jag i köket, och det tog sin lilla tid då det inte har varit städat på flera år och dessutom så har det ju varit renovering så det var spån och damm överallt. Och jag putsade alla fönster också. Så jag kanske underlättade lite så dom fick pyssla med annat som måste göras innan lördag. Var bara hemma i 45 minuter för att äta vid middagen, och sedan var jag hemma när jag skulle hämta Benny. Nu ikväll kom trallgolvet upp, och det är klart. Tidigt imorgon bitti ska jag iväg och få upp rastgården. Och även det kommer ju att ta sin lilla tid, men jag kan lova att jag tycker att det ska bli roligt. Har också lite lampor kvar att ta ner imorgon, sen så är det väl i stort sett klart för flytten....pust stånk, stööööön :-)
 
Imorgon kommer telefonen att flyttas och med andra ord kommer jag INTE att ha tillgång till internet, jag kan inte blogga och jag kan inte uppdatera sidan med nya bilder på bebisarna. Det skulle ta 7-10 dagar innan dom kopplar in internet, och jag hoppas verkligen att jag inte behöver vänta längre än det. Tänkte tagit lite bilder på bebisarna idag, men jag har tyvärr inte hunnit. Så nu får jag tacka för mig för ett litet tag framöver.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck