Sidor

torsdag 2 september 2010

Fjärilar i magen

och myror i brallan!!!! Jag har varit som en yr höna idag, inte fått något vettigt gjort. Det här är ju till och med löjligt, vilken resfeber jag har.....hallå eller. Det enda som jag har gjort är att packa upp det som jag har packat tidigare för att kolla att jag inte har glömt något och så packa ihop allt igen, plus då en resväska till mig. Jag är omständig :-) Men vad gör det egentligen om jag glömmer något? Ingenting alls......huvudsaken är att jag har med mig Fjodor och hans stamtavla. Resten går alltid att fixa...eller???


Jaja, det blir nog bra. Det tråkiga idag är att jag har blivit riktigt ledsen, besviken för att till slut bli heligt  (ursäkta språket) förbannad. Att folk aldrig kan göra det dom har sagt att dom ska göra. Jag skriver inte här vad det handlar om, men en del av er vet ju som jag har pratat med. Men jag kan ju skriva som så.....Att nu är det slut med att jag ska vara så snäll mot andra och ställa upp med både det ena och det andra. Jag står alltid, och då menar jag ALLTID som en idiot i slutänden för att folk inte kan hålla vad dom lovar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck