Sidor

tisdag 7 september 2010

Tindras bebisar 13 veckor

Och då dom fortfarande bor här hemma än så blir det lite nya bilder och vikter på dom.  Men bara här på bloggen, inga nya kort på hemsidan. Främst för att det inte blev så många bilder. Hade tänkt att fota tidigare idag men glömde av det då jag började med mitt stora projekt...att ta ner rastgården. Långt ifrån klart, men lite har jag fått gjort. Bebisarna då ja. Dom kommer alla att flytta nu under veckan, imorgon så åker Jane till Strömstad och Nicole. Som jag har skrivit så många gånger under dessa veckor sedan dom föddes så ville jag ju gärna behålla henne med, men det går inte. Och så ville jag ju sätta henne på foder, men det är svårt att få någon som man kan lita på, och som tar hand om kattungarna när dom väl kommer. Nicole har haft sin första kull, och jag träffade ju hennes lilla Betty under helgen i Norge.......och hon har utvecklats underbart....mycket tack vare att Nicole har lagt ner så mycket tid på henne, och så klart på dom andra i kullen. Så detta känns jättebra. Jane kommer att ställas ut och hennes första utställning kommer att bli i Varberg i slutet av oktober.
 
James flyttar till Hålanda, men jag vet inte om det blir imorgon eller på torsdag. Han ska flytta till Leo och Kristina som brukar vara ute på våra utställningar och sälja fiiiina grejor. Och även James kommer att ställas ut och hans första utställning kommer att bli i Varberg i slutet av oktober :-)
 
Julian flyttar på torsdag, och han ska flytta till Forsheda till Mia och hennes familj. Och även Julian kommer att ställas ut och hans första utställning kommer att bli i Varberg i slutet av oktober :-)
 
Så är det Julia. Om jag inte minns helt fel så kommer dom och hämtar henen på fredag. Dom är utomlands, och jag med mitt superdåliga minne kommer alltså inte ihåg när dom kommer hem igen, men som sagt....jag har för mig det skulle bli på fredag. Så klart ska även Julia ställas ut, och hennes första utställning kommer att bli i Varberg i slutet av oktober.
 
Jamie vet väl alla nu att hon stannar hemma......GIVETVIS ska hon också ställas ut och gissa vad? Hennes första utställning kommer att bli i Varberg i slutet av oktober. Så med andra ord så kommer hela kullen till Varberg och det ska bli så kul. Och idag så har jag inte redigerat bilderna på henne :-) Det syns fortfarande lite på henne, men det är så lite så jag bryr mig inte om det
 Vikten på dom idag är
Julia 1381g  + 88g
Jamie 1247g + 71g
Jane 1441g + 104g
James 1604g + 76g
Julian 1405g + 68g

Julia





Jamie




Jane




James




Julian




1 kommentar:

  1. Hej Lotta
    Så fina dom är allihopa. Vad roligt att alla ska ställas ut i oktober. Då har du som vanligt fullt upp när det är utställning :-)
    Kram //Anneli

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck