Sidor

fredag 3 september 2010

Till Norge

Idag är det då dax att åka iväg till Drammen i Norge för kattutställning, och jag har bara med mig Fjodor. Jag är nervös, och som ni redan har förstått så är jag nervös för resan. På utställningen går det som det går, förhoppningsvis tar Fjodor sina cert och det är det viktigaste. Ska strax bege min in  i duschen, sen fixa det sista, och greja lite här hemma innan det är dax att åka till Ann som jag åker med. Förresten, jag har vägt Fjodor nu på morgonen och vågen visade 4990g, men han går med all säkerhet ner en hel del i helgen :-(


Julian är tidig när det gäller parning. Imorse så tränade han på syrran Julia. Tänkte tagit kort, men när jag kom med kameran efter att ha satt dit batteriet som var på laddning så låg dom bara vid sidan av varandra. Så Julian är lika tidig som sin pappa Fjodor.......men Fjodor slår honom med 2 veckor.....han testade ju redan när han var 10 veckor.


Nä, mina vänner. Ha en trevlig helg och om ni har tid och lust kan ni hålla tummarna :-)

1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck