Sidor

söndag 19 september 2010

Fjodor

är inte så mycket till skrypskytt längre när vi går ut.....näääää, han tror att han är en ko och så fort han kommer åt så ska han äta gräs.......överallt. Och så snart vi kommer in så tar det inte mer än 5-10 minuter så står han nu och gnäller vi dörren på altanen där vi går ut.....och samtidigt tittar han på mig. Hmmmm....undrar just vad han vill :-) Ska "rasta" honom en sväng nu efter att jag har bloggat..
 
Bebisarna växer, och idag har jag inte behövt kissa dom så mycket. Ser ju i bolådan att det inte är så mycket kiss som det var igår, så med andra ord så börjar även det komma igång. Även idag har jag stödmatat lite. Vågar ju inte ge dom för mycket med risk att dom ska få ont i magen. Och så har jag fått en riktig gaphals i denna kullen. Och näääääähäääää, inte kan det vara den som jag vill behålla. Jo, så är det faktiskt. Och varje gång hon piper hjärtskärande så tar jag ju så klart upp henne, och då tystnar hon direkt.....och somnar i handen på mig. Lilla räkan vet redan hur man lindar mig runt sina små små pyttesmå tassar :-) Och jag kan bara inte fatta att det verkligen kan vara så att dom så små förstår.....tror att det bara är inbillning från min sida.
Här kommer dagens vikter.
 
Kiefer 142g +14g
Kate 159g+19g
Keanu 152g+16g
Kurt 166g+21g
Katharine 137g+15g
Kevin 154g+12g 

1 kommentar:

  1. Jag kan meddela att Lancelot aldrig slutat klaga och ha sig. Men han är ju inte skyldig till dessa bebisar :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck