Sidor

onsdag 8 september 2010

Milla 8 veckor

Nu har Milla gått 8 veckor, det är dag 56. Hennes bebisar är beräknade att komma den 17 september om hon går 65 dagar. Och nu är hon riktigt tjock :-) Bebisarna sparkar och har sig där inne.....spännande, snart får jag se dom. Denna veckan väger hon 5119g och under veckan så har hon gått upp med hela 436g, sammanlagt nu 1181g. Jag har tagit kort på henne idag, men dom gör sig inte alls rättvisa....Hon är större än vad bilderna visar. Vet inte om det beror på att hon har tabbymönster.



Idag så har 2 bebisar flyttat, Jane och James. Det har gått bra, men visst känns det i hjärtat, det kommer jag inte ifrån även om jag vet att dom kommer att få det superbra i sina nya hem. Jane kan du som vill följa på Nicoles hemsida och blogg, och James också på deras hemsida:-) Presenter fick jag också, och så klart har jag tagit bilder :-) 


Här är Nicole med Jane

Fick superfint tyg av Nicole :-)





Och här är Leo & Kristina med James






Leo & Kristina gav mig ett änglaspel med katter .-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck