Sidor

lördag 18 februari 2017

Zira 6 veckor

Och så är det dax att lägga på ytterligare 1 vecka och tjoff, från ingenstans har det gått 6 veckor sedan parningen. Magen bara växer  mer och mer för varje dag. Jag måste helt ärligt säga att jag är lite orolig. Hon ligger idag, trots förra veckans viktnedgång 149g mer än förra gången. Jo, jag vet. Det beror ju också på vilken hane man har, det kan variera jättemycket. Antingen så blir det kanske 4-5 större bebisar eller så blir det 7. Men alltså, hennes förra bebisar var stora, där var vikterna 110-96-102-106-113 och 112g, bara en bebis under 100 alltså. Så.....iiiiiiiiiiihhhhh. Jag vet inte. Är svårt denna gången. Men jag gissar väl på 6 bebisar och hoppas på att jag gissar fel och det blir 4-5....inget uppåt tack! Blir bara jobbigt för Zira...och även för mig.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck