Sidor

fredag 17 februari 2017

5 veckors bantning

Jaha, nu har jag alltså bantat i 5 veckor. Resultatet är helt fantastiskt. Kanske till och med lite för bra. Inte vet jag. Men jag tycker det går fort, mycket fortare än vad jag trodde och hade hoppats på. Och det börjar synas rätt så bra nu. Alexandra frågade om jag inte hade förebilder och nu då efterbilder. Men näääää. Jag har ju inte det. Oftast står jag ju bakom kameran och det har ju varit en mening med det också. Gillar ju inte att synas på bilder. Så det är ju som det är. Den som har träffat mig tidigare och träffar mig nu kommer iallafall att se skillnaden. Idag efter 5 veckor har jag iallafall gått ner 11kg. Från förra fredagen 1.8kg. Är kanonstolt över mig själv. Idag har jag ju fastedag. Längtar till imorgon när jag ska laga en ny rätt som jag aldrig har gjort tidigare, Flygande Jakob.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck