Sidor

torsdag 16 februari 2017

Elwin & Nemo

Och ja, givetvis blir det lite Zira idag också. Tog några bilder på henne sent igår eftermiddag. Hon började med att ligga på rygg redan förra veckan men då han jag inte fram med kameran. Men igår hade jag ju redan fotat tidigare på förmiddagen och kameran låg nära till hands. Tycker hon har börjat ligga så tidigt. Men det visar ju bara på att hon eventuellt redan nu tycker att magen är i vägen. Och inte så konstigt med den bulan. Ärligt talat var jag tvungen att extrakolla om jag verkligen har räknat rätt i veckorna. Och ja, det har jag. Om hon nu inte trots allt blev parad i jul, då har det gått 6½ vecka. Men jag tror ju inte det då inget hördes och det har visat sig att hon låter mycket. Dessutom så tror jag ju inte att hon hade gått in i löp så hårt igen och låtit Tussen para henne så många gånger.

I tisdags på alla hjärtans dag så fyllde ju Nemo 2 år. Skrev ju då att jag inte hade några nytagna bilder på honom. Men igår när Oliver skulle träna fick jag vara med dom den stunden. Var iväg lite tidigare medans solen fortfarande sken. Och så hade jag ju kameran med mig så jag tog lite nya foton. Jag riktigt tokälskar varje stund som jag får ha med dom. Dom är så underbara. Synd att Levi bor så pass långt bort. Blir ju inte att jag träffar honom lika mycket. Och ännu längre blir det ju då Levi och hans mamma flyttar till Göteborg om ett par veckor.

Igår var det ju även årsdagen av min lillebror Darkos död. Heter det årsdagen? För det är ju 19 år sedan som han omkom i en bilolycka. Och något som jag kom på för ett tag sedan är:
Oliver är ju Darkos son...Elwin är Olivers son. Elwin var igår exakt lika gammal som Oliver var när hans pappa dog. För både Oliver och Elwin är födda 15 mars. Och Elwin fyller 4 år nästa månad. Lustig ändå att det kan bli så.

Först ut Nemo








Elwin







han var bra snygg min bror Darko







Zira och hennes stil.







Over and out för idag



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck