Sidor

fredag 24 februari 2017

Levi växer

Ok, HUR ska jag kunna bära mig åt att välja? Vilka bilder ska jag lägga ut på bloggen? Jaja, ni vet ju hur det går, jag lägger ut alla. För jag kan inte välja. Och Levi är ju så otroligt söt så att se på bilder på honom är inga problem. Igår var han med sin mamma Alexandra inne hos mamma. Mamma som är farmor till Alexandra och gammelfarmor till Levi. Nu har jag inte sett honom på ett tag. Dom har visserligen varit här men då jag har varit sjuk så har jag avstått att träffa Levi för att jag ville inte smitta honom. Han växer den lilla grabben. Han har fått jättemycket hår under den senaste månaden. En tand har kommit upp och den andra är på väg. Han står och gungar på på händer och knän och vill gärna ta sig fram men har inte kommit på hur än. Ligger på golvet och kan hasa sig fram till något som han vill ha, men det är inget has på riktigt så det tar lite tid. Han har redan hunnit bli 6½ månad. Och visst är han söt? Helt underbar!!! Jag är en stolt gammelfaster ska ni veta.






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck